Hop til hovedindholdet

Temaaften om knogleskørhed, Thisted 13. oktober 2021

Vis lignende arrangementer

Arrangementsbeskrivelse

Op mod 500.000 danskere har knogleskørhed uden at vide det. Knogleskørhed rammer både mænd og kvinder, men kan være usynlig og giver ofte ingen symptomer eller smerter. Medmindre der sker et brud på knoglerne. Da kan sygdommen have store konsekvenser for den enkelte. Heldigvis er der meget, du kan gøre for at udskyde eller undgå knogleskørhed. Med knoglesund livsstil og eventuel behandling bliver risikoen for knoglebrud mindre.

Kom til temaaften i Thisted og få indsigt i den usynlige folkesygdom fra både patientens og lægens perspektiv. Og find ud af, om du selv er i risiko for at have eller udvikle knogleskørhed.

17.00: Velkomst og let traktement ved Osteoporoseforeningen

17.05: Patientfortællinger og lægefagligt oplæg om knogleskørhed ved overlæge Jesper Karmisholt, Aalborg Universitetshospital

18.30: Tak for i aften

*Vi tager forbehold for ændringer i programmet

Sidste frist for til- og afmelding til temaaftenen er søndag den 10 oktober. Du må gerne overdrage din billet til en anden, hvis du selv er forhindret i at deltage.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >